لژیونرهای افغانستان شب گذشته چه کردند؟

گزارشگر:سه شنبه 25 حوت 1394 - ۲۴ حوت ۱۳۹۴

mandegar-3لژیونرهای افغانستان روز گذشته در چارچوب رقابت‌های باشگاهی آلمان به مصاف حریفان خود رفتند.
در هفتۀ ۲۲ رقابت‌های لیگ ستاره‌گان قطر، تیم فوتبال ام‌صلال به مصاف ال‌اهلی رفت که این دیدار با نتیجۀ ۴ بر ۲ به سود تیم فوتبال ال‌اهلی به کار خود پایان داد. رامی فایض در این مسابقه ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش قرار داشت. ام‌صلال با ۳۲ امتیاز در ردۀ ششم جدول رده‌بندی قرار دارد.
در رقابت‌های لیگ دستۀ ۴ آلمان تیم فوتبال ویکتوریا آشانفبورگ در ادامۀ هفته ۲۴ رقابت‌ها مقابل مونیخ ۱۸۶۰ با حساب ۲ بر ۱ تن به شکست داد. اباسین علی‌خیل و ضمیر داوودی دو بازیکن افغانستانی آشافنبورگ در این مسابقه حضور نداشتند. آشافنبورگ با ۲۱ امتیاز د ررده ۱۵ جدول و منطقه خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارد.
همچنین در رقابت‌های حوزه شمالی لیگ ۴ آلمان تیم فوتبال کلوپنبورگ با نتیجۀ ۳ بر۰ از سد حریفش هاولسه گذشت.
میلاد فقیریار ۶۵ دقیقه در این مسابقه برای کلوپنبورگ بازی کرد. یاران فقیریار در حال حاضر با ۱۸ امتیاز و دو بازی کمتر تیم ۱۷ جدول رده‌بندی هستند.
در رقابت‌های لیگ ۵ و هسنلیگا نیز مسابقات در هفتۀ ۲۲ با شکست هسن دریش و پیروزی استالندروف پی‌گیری شد.
هسن دریش، ده نفره مهمان بایر الزنوا بودند که این دیدار با با نتیجۀ ۱ بر ۰ واگذار کردند. خیبر امانی ۹۰ دقیقه و زبیر امیری هم ۳۲ دقیقه برای هسن دریش در این مسابقه بازی کردند.
در دیگر بازی نیز آینتراخت استالندروف در روزی که از مسیح سیغانی مدافع افغانستانیش استفاده نکرد با حساب ۳ بر۲ از سد میزبانش لهنرز گذشت و به صدر جدول نزدیک شد.
در جدول رقابت‌های هسنلیگا یاران سیغانی با ۴۲ امتیاز تیم سوم جدول و هسن دریش با ۲۴ امتیاز تیم ۱۲ جدول هستند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.