مدال‌آور مهاجر کشور: مدال‌هایم را تقدیم قربانبان دهمزنگ می‌کنم

گزارشگر:دو شنبه 4 اسد 1395 - ۰۳ اسد ۱۳۹۵

mandegar-3معصومه فروغ، ووشوکار مهاجر افغانستانی که در مسابقات بین‌المللی ووشو در سیستان و بلوچستان موفق به کسب دو مدال برنز شده بود، به خانوادۀ جان‌باختگان حادثه میدان دهمزنگ در کابل تقدیم کرد.
تیم ملی ووشو افغانستان در مسابقات بین‌المللی ووشو که دوم و سوم مرداد ماه در سیستان و بلوچستان ایران برگزار شد، موفق به کسب دو مدال برنز شد.
مسابقات بین‌المللی ووشو برای نخستین‌بار با حضور ۶ تیم با عنوان جام صلح و دوستی به میزبانی ایران برگزار شد.
این دوره با شرکت ۲۴ ووشوکار در قالب ۲ تیم از ایران، ۲۷ ورزشکار در قالب ۲ تیم از پاکستان، ۱۰ نفر از هند و ۶ ووشوکار از پاکستان و ۲ ووشوکار از افغانستان برگزار شد.
معصومه فروغ، ووشوکار افغانستان در بخش تالو توانست در فرم دست «تایچی چوان» و «جی اِن تایچی» دو مدال برنز کسب کند.
بانو فروغ که هم اکنون در محل مسابقات در شهر زهدان حضور دارد، در مورد پیشینۀ فعالیت‌های ورزشی خود گفت: ۱۰ سال است که ووشو کار می‌کنم، در مسابقات مختلفی نیز شرکت کردم، در حال‌حاضر نیز دانشجوی خبر هستم و در ایران مشغول فعالیت فرهنگی می‌باشم.
او در ادامه یادآور شد: تا کنون در بخش تاچی، دو مدال طلای کشوری ایران در سال ۹۵ و دو مدال نقره کشوری ایران در سال ۹۴ کسب کردم.
فروغ در مورد برنامۀ بعدی خود نیز یادآور شد: بعد از این مسابقه هم قصد دارم که در تورنومنت جهانی ترکیه که احتمالاً شهریورماه در ترکیه برگزار می‌شود، شرکت کنم.
این ورزشکار افغانستانی درحالی‌که از حادثۀ دیروز کابل متأثر بود، افزود: مدالم را تقدیم قربانیان و خانواده‌های‌شان در کابل می‌کنم، به امید روزی که هیچ جنگ و خون‌ریزی در کشورم نباشد و مردم وطنم آرامش را با تمام وجود حس کنند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.