معترضان شاهراه شمال ـ غرب را بستند

گزارشگر:یک شنبه 11 میزان 1395 - ۱۰ میزان ۱۳۹۵

صدها باشندۀ بادغیس، فعالان مدنی و نماینده‌های شورای ولایتی این ولایت در اعتراض به بی‌توجهی حکومت مرکزی به بادغیس شاهراه شمال ـ غرب را از سه روز به این‌سو به روی ترافیک مسدود کردند. این معترضان دروازۀ ساختمان ولایت را نیز بستند.
آغاز کار جادۀ حلقوی بادغیس، انتقال لین برق وارداتی از ترکمنستان به شهر قلعۀ‌نو و ساخت شبکه‌های آبرسانی از خواست‌های این معترضان است. mandegar-3آنان هشدار می‌دهند، تا زمانیکه حکومت به خواست‌های‌شان توجه نکند، آنان شاهراه شمال ـ غرب کشور و دروازۀ مقام ولایت را بازنخواهند کرد.
در همین حال شماری از راننده‌گان شاهراه شمال ـ غرب کشور نگران ادامۀ اعتراض معترضان اند. آنان می‌گویند که بیشتر مسافران‌شان که بیمار هستند، می‌خواهند برای درمان به هرات بروند و اگر راه باز نشود، احتمالا جان‌شان را از دست خواهند داد.
شرافت‌الدین مجیدی، سخنگوی والی بادغیس به سلام‌وطندار می‌گوید، قرار است که امروز( دیروز) والی این ولایت برای حل مشکلات معترضان با نماینده‌های آنان گفت‌وگو کند. به گفتۀ او، آنان مشکلات باشنده‌گان بادغیس را به وزارت فواید عامه رساندند و این وزارت وعده سپرده که کار آسفالت جادۀ حلقوی بادغیس به زودی آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.