آخرین گزارش‌ها دربارۀ تیم ملی از زبان شگرت

گزارشگر:یک شنبه 18 میزان 1395 - ۱۷ میزان ۱۳۹۵

mandegar-3پیتر شگرت، سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان از آخرین تغییر و تحولات تیم پیش از بازی با مالزی خبر داد.
تیم‌های ملی فوتبال افغانستان و مالزی روز سه‌شنبه از ساعت ۴:۱۵ به وقت کابل طی یک دیدار دوستانه به مصاف یک‌دیگر می‌روند.
به گفتۀ سر مربی تیم ملی فوتبال کشور: مصطفی حدید، مصطفی زازی و خیبر امانی، به دلیل مصدومیت، این‌بار به کمپ تمرینی تیم ملی در مالیزیا دعوت نشده‌‌اند. یوسف شیردل و مازیار کوهیار، در تمرینات تیم ملی در مالزی دچار مصدومیت شده‌اند، بناً نمی‌توانند تیم ملی را در مقابل مالیزیا همراهی کند.
شگرت بیان داشت: “یوسف مشرقی هم به دلیل بیماری که در مالزی عاید حالش شده نمی‌تواند در بازی با مالزی در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد و بازهم هیچ رسانه‌یی با تیم ملی به مالزی سفر نکرده است تا آخرین گزارش‌های تیم را به مردم افغانستان گزارش دهد”.
آقای شگرت اظهار داشت: میلاد سالم، به‌خاطر این‌که باشگاهش اجازه نداده است، این‌بار در بین بازیکنان تیم ملی حضور ندارد، اما این‌بار چند بازیکن جدید دیگر را نیز در تیم ملی داریم و می‌خواهیم آن‌ها را محک بزنیم، مانند حسیب رحیم، نور خدران، صابر عزیزی، ادریس هوشمند و میلاد انتظار. اگرچه به غیر از حسیب رحیم دیگران در بازی مقابل لبنان نیز در تیم ملی افغانستان حضور داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشور با بیان این‌که در لیگ برتر افغانستان نیز چندین بازیکن را شناسایی و در تیم ملی دعوت کرده است، گفت: اما آن‌ها به خاطر مشکلات ویزای این‌بار در مالزی حضور نیافته‌اند؛ مانند امرالدین شریفی، عبدالمنان عزیزی و فیض فیضی. این بازیکنان را در لیست خود دارم تا در مقابل تاجیکستان به تیم ملی کشور دعوت کنم.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.