چهرههای برتر ورزش افغانستان انتخاب شدند

گزارشگر:چهار شنبه 1 جدی 1395 - ۳۰ قوس ۱۳۹۵

mandegar-3برای نخستینبار از سوی فدراسیون خبرنگاران ورزشی افغانستان، مراسم معرفی بهترینهای ورزش افغانستان برگزار شد.
مراسم جشنوارۀ جوایز برتر ورزش افغانستان با حضور رییس مجلس سنای افغانستان، اعضای پارلمان و چهره‌های سرشناس ورزش افغانستان در هتل ممتاز محل کابل برگزار شد که در بخش مختلف نفرات برتر معرفی شدند.
جشنوارۀ جوایز برتر افغانستان که برای نخستین‌بار در سطح افغانستان برگزار شد، در ۲۰ بخش مختلف و از سوی فدراسیون خبرنگاران ورزشی افغانستان دایر شد که نفرات برتر این جشنواره توسط آرای مردم و در یک نظرسنجی اینترنتی معرفی شدند.
سایر زلاند رییس فدراسیون خبرنگاران ورزشی افغانستان و مسوول نخستین جشنوارۀ جوایز برتر ورزش افغانستان تأکید کرد، این جشنواره برای نخستین‌بار و با هدف ایجاد انگیزه میان اصحاب رسانه و جامعۀ ورزشی افغانستان دایر گردیده است.
او گفت: برگزاری جشنواره‌های رقابتی از این قبیل می‌تواند نقش ارزنده‌یی در راستای پیشرفت ورزش افغانستان داشته باشد. آقای زلاند همچنان با اشاره به اهمیت و جایگاه خبرنگاران ورزشی افغانستان بیان داشت: خبرنگاران ورزشی می‌توانند نقش ارزنده در پیشرفت و احیا جایگاه از دست رفته ورزش افغانستان در سطح ملی و بین‌المللی داشته باشند.
سایر زلاند با تأکید بر حمایت این فدراسیون از ورزش و جامعۀ خبرنگاری ورزشی اضافه کرد که این جشنواره همه ساله در میان اهالی ورزش و جامعه روزنامه‌نگاری ورزشی در سطح افغانستان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.