پولیس شاهراه کندهار-ارزگان پوسته‌های‌شان را رها کردند

گزارشگر:دو شنبه 2 حوت 1395 - ۰۱ حوت ۱۳۹۵

mandegar-3پولیس شاهراه کندهار-ارزگان در اعتراض به پرداخت‌نشدن معاش‌شان، پوسته‌های امنیتی این شاهراه را رها کرده و در حال حاضر این مسیر به روی ترافیک مسدود است.
دوست محمد نایاب، سخنگوی والی ارزگان گفته است، مدت ۳ روز می‌شود که پولیس شاهراه کندهار-ارزگان پوسته‌های امنیتی را رها کرده و به شهر ترینکوت برگشته‌اند.
او گفت، تنها پولیس ارزگان نیست که به دلیل پرداخت‌نشدن معاش‌ از وظایف خویش دست کشیده‌اند، پولیس کندهار در نیز همین اقدام را انجام داده‌اند.
آقای نایاب بیان داشت که پولیس مربوط ولایت ارزگان در مسیر شاهراه کندهار-ارزگان که شمار آن‌ها به ۴۰ نفر می‌رسد، ۴ پوسته امنیتی را رها کرده و به مرکز این ولایت برگشته‌اند.
به گفتۀ سخنگ.ی والی ارزگان، پولیس کندهار در ولسوالی شاه‌ولی‌کوت در مربوطات همین شاهراه نیز از وظایف خویش دست کشیده‌اند.
شاهراه کندهار-ارزگان ۱۵۰ کیلومتر طول دارد که طبق گزارش‌ها در جریان ۹ ماه گذشته دوبار به مدت ۳ ماه به روی ترافیک مسدود بوده است.
آقای نایاب گفت، نه‌تنها پولیس شاهراه، بلکه در سطح کل ارزگان، پولیس معاش خود را نگرفته است. این مقام ولایت ارزگان می‌گوید که پولیس ولایت ارزگان، ۴ ماه می‌شود که معاش خود را نگرفته است.
او اظهار داشت که به دلیل مشکل در رهبری پولیس این ولایت، مشکل پرداخت معاش در این ولایت وجود دارد. نایاب تصریح کرد: ۷ بار می‌شود که قوماندان امنیه این ولایت تبدیل شده و مشکل در صف پولیس این ولایت پیش آمده است.
اما قوماندانی امنیه ارزگان گفته است که به دلیل تمام شدن سال مالی، معاش پولیس باقی مانده است.
دوست محمد نایاب می‌گوید که تلاش‌ها جریان دارد تا این مشکل حل شود، شاهراه به روی ترافیک باز شود و پولیس دوباره به وظایف‌شان برگردند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.