داعش ۳ اسیر را در جوزجان تیرباران کرد

- ۰۵ حمل ۱۳۹۶

mandegar-3مسوولان امنیتی ولسوالی درزآب جوزجان می‌گویند، گروه داعش پس از تیرباران این سه غیرنظامی، جسدهای آنان را داخل یک چاه آب انداختند که صبح امروز به نزدیکان شان تسلیم داده شد.
عبدالحفیظ خاشی، آمر امنیت فرماندهی پولیس جوزجان می‌گوید، گروه داعش این سه تن را شب چهارشنبۀ هفتۀ گذشته در ولسوالی درزآب گروگان گرفت و پس از آن تیرباران‌شان کرد. او می‌گوید که این سه تن هیچ نوع وابسته‌گی با پولیس ملی، نیروهای خیزش مردمی و یا هم پولیس محلی نداشتند.
آقای خاشی می‌افزاید که به زودی عملیاتی را به هدف سرکوب گروه داعش در ولسوالی درزآب جوزجان راه‌اندازی می‌کنند.
برخی از آواره‌گان ولسوالی درزآب که در حال حاضر در روستای نوآباد ولسوالی قوش‌تپه بودوباش می‌کنند، با ابراز نگرانی از گسترش فعالیت‌های هراس‌افگنانۀ داعش و بی‌توجهی حکومت به وضعیت بد امنیتی مناطق‌شان شکایت دارند.
عبدالله یک‌تن از این آواره‌گان می‌گوید، داعش روزبه‌روز در این مناطق قوی می‌شود، اما حکومت هیچ برنامۀ برای نابودی این گروه ندارد.
غلام سخی یکی دیگر از آواره‌گان از حکومت می‌خواهد در تأمین امنیت این ولایت تلاش کند، تا مردم با خاطر آرام زنده‌گی کنند.
پیش از این نیروهای پولیس محلی در یک عملیات نظامی، هشت عضو گروه داعش را در این ولسوالی کشتند و چهار داعشی دیگر را دستگیر کردند.
مسوولان امنیتی جوزجان می‌گویند که گروه داعش به خاطر انتقام‌گیری از افراد کشته شده، این سه غیرنظامی را تیرباران کرده اند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.