تیـم فوتبـال کشـور به مصـاف کامبـوج مـی‌رود

گزارشگر:یک شنبه 21 جوزا 1396 - ۲۰ جوزا ۱۳۹۶

mandegar-3تیم ملی فوتبال کشور برای انجام بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا به کامبوج رفت. افغانستان و کامبوج قرار است روز دوشنبۀ همین هفته (۲۲ جوزا/خرداد) به مصاف هم بروند.
بازی بعدی این تیم در برابر اردن در ماه اگیست سال جاری خواهد بود. قبلاً در مرحلۀ مقدماتی صعود به جام ملت‌های آسیا فوتبال افغانستان در رویارویی با تیم ملی ویتنام یک-یک مساوی کرده بود.
یوسف کارگر، مربی تیم ملی فوتبال کشور به بی‌بی‌سی گفته است، امیدوار است تیم افغانستان بر کامبوج غالب شود و در صورت پیروزی در برابر اردن، شانس راهیابی افغانستان به مسابقات جام ملت‌های آسیا قطعی خواهد شد.
دیدار بعدی افغانستان در راه صعود به جام ملت‌های آسیا در تاریخ ۵ سپتامبر در مقابل اردن برگزار می‌شود. شاگردان فیستر قبل از آغاز این دیدار نیز در تاریخ ۳۰ اگیست به مصاف دیگر تیم حوزۀ عرب، عمان خواهند رفت.
ملی‌پوشان کشور در چهارمین دیدار که آغاز دور برگشت رقابت‌‎های مرحلۀ گروهی نیز محسوب می‌شود، در تاجیکستان میزبان تیم فوتبال عمان خواهند بود.
براساس برنامه، تیم افغانستان پیش از تقابل دوباره با تیم قدرتمند این گروه در تاریخ ۴ اکتبر در شهر دوشنبه به مصاف تیم فوتبال تاجیکستان خواهد رفت. دیدار برگشت با عمان نیز در تاریخ ۹ اکتبر برگزار خواهد شد.
تیم ملی فوتبال افغانستان در ادامه هم به ترتیب در ۱۷ نوامبر مهمان ویتنام و در تاریخ ۲۶ مارچ ۲۰۱۸ نیز در آخرین دیدار این مسابقات پذیرای تیم فوتبال کامبوج خواهد بود.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.