عبدالله در دیدار با نماینده‌گان ولسوالی چاه‌آب تخار: با عاملان جنایت در چاه‌‌آب برخورد قاطع می‌شود

گزارشگر:شنبه 24 سرطان 1396 - ۲۳ سرطان ۱۳۹۶

mandegar-3رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در دیدار با نماینده‌گان و بزرگان ولسوالی چاه‌آب ولایت تخار در پی حوادث اخیر در این ولسوالی گفت: با عاملان ناامنی و جنایت در چاه‌آب تخار برخورد قاطع می‌کنیم.
در این نشست نماینده‌گان و بزرگان ولسوالی چاه‌آب از نا امنی‌ها و حوادث اخیر در چاه‌آب خبردادند و خواهان رسیده‌گی جدی به این قضیه شدند.
بزرگان چاه‌آب گفتند که خواهان استقرار امنیت در منطقه اند و برای تأمین امنیت باید نیروی اضافی به ولسوالی چاه‌آب اعزام گردد.
آنان همچنان در صحبت‌های خویش علاوه کردند که برای تأمین امنیت همیشه‌گی و حل مشکل این منطقه خواهان شناسایی و محاکمه جنایت‌کاران٬ جمع‌آوری سلاح٬ بازنگری مقرری‌ها و تعیین یک هیأت بی‌طرف برای ارزیابی و تحقیق از مرکز هستند.
در همین حال، رییس اجرایی کشور با ابراز تأسف از حوادث اخیر در ولسوالی چاه‌آب که باعث اذیت و آزار ساکنان این منطقه گردیده است٬‌ گفت که به طور به مسوولان امنیتی دستور داده است تا قطعات خاص برای جلوگیری از درگیری‌های بیشتر به منطقه اعزام گردد.
رییس اجرایی علاوه کرد که هیأتی از مرکز به چاه‌آب می‌رود و قضیه را بی‌طرفانه بررسی می‌کند‌ و بعد از تحقیقات با عاملان حوادث اخیر و قاتلان مردم از هرجناح و گروهی‌ که باشند برخورد قاطع و جدی صورت می‌گیرد.
رییس اجرایی رسیده‌گی به مشکلات مردم را از وظایف اساسی خود دانست و به مردم و نماینده‌گان چاه‌آب اطمینان داد که حکومت به قضیه آنان به صورت عاجل و جدی رسیده‌گی می‌کند.
گفتنی است یکی از فرماندهان حزب اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار ۲۲ تن از اعضای جمعیت اسلامی را در ولسوالی چاه‌آب کشته اند.
بربنیاد گزارش‌ها درگیری میان حزب اسلامی و جمعیت اسلامی زمانی رُخ داده است که اعضای جمعیت مانع قاچاق موادمخدر از سوی اعضای حزب اسلامی شده اند و گفته می‌شود که در این درگیری ۲۲ عضو جمعیت جان باخته اند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.