قتل مرموز یازده عضو یک خانواده در پایتخت

گزارشگر:ابوبکر صدیق/ یک شنبه 19 قوس 1396 - ۱۸ قوس ۱۳۹۶

مسوولان در وزارت داخله می‌گویند که شب شنبه در حملۀ یک مهاجم مسلح بالای یک خانواده در ساحۀ پنجصد فامیلی، در مربوطات حوزۀ پانزدهم پولیس ۱۱ تن از اعضای یک خانواده شهید و سه تن زخمی شده‌اند.
mandegar-3نجیب دانش سخنگوی وزارت داخله، در پیوند به این موضوع، در مصاحبه با روزنامۀ ماندگار می‌گوید: در این اتفاق چهار بانو و شش مرد کشته ‌شده‌‌اند و سه تن دیگر زخمی ‌هستند که تمام‌شان عضو یک خانواده‌اند.
آقای دانش می‌افزاید که مهاجم پس از درگیری و به قتل رسانیدن افراد مذکور موفق به فرار شده است، اما او تأکید می‌کند که بررسی‌های پولیس در رابطه به این اتفاق جریان دارد.
سخنگوی وزارت داخله می‌گوید: برخی اسناد به دست آمده از ساحۀ اتفاق برای بازداشت فرد مهاجم به پولیس کمک می‌کند.
آقای دانش می‌گوید که دلیل این حمله تاهنوز روشن نشده است که ناشی از اختلافات ذات‌البینی‌ست یا بحث دیگری است.
او با اشاره به افزایش اتفاقات جنایی در شهر کابل می‌گوید: یک راهبرد تازه را وزارت داخله در امور بهبود امنیت شهر کابل روی دست گرفته است تا جلوی این چنین اتفاقا گرفته شود.
شاهدان عینی گفته‌اند که در جمع کشته شدگان زنان و اطفال هم شامل هستند.
این خانواده باشنده اصلی گلبهار ولایت پروان می‌باشند که در این منطقه شهر کابل زندگی می‌کردند.
در همین حال، بصیر مجاهد سخنگوی فرماندهی پولیس کابل با تاکید این خبر می‌گوید: برسی‌های پولیس مبارزه با جرایم جنایی در مورد آغاز گریده است.
این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که شهروندان کابل از افزایش جرایم جنایی در شهر کابل به شدت نگران هستند. برخی از شهروندان می‌گویند که به دلیل افزایش جرایم جنایی و کلاه برداری حتا در کوجه‌های و پس کوچه‌ها نیز نمی‌توانند پس از شام به جرأت قدم بزنند.
آنان برخی‌ مسوولان امنیتی حوزه‌های شهر کابل را متهم به بی‌پروایی در امر تأمین امنیت می‌کنند و تأکید دارند که هیچ توجهی در رابطه به تأمین امنیت شهروندان صورت نمی‌گیرد.
این حالی است که اتفاقات مشابه جنایی در این اواخر در شهر کابل افزایش یافته است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.