وزارت داخله: اهانت به ابراهیم عابد را جدی می‌گیریم

گزارشگر:چهار شنبه 16 حوت 1396 - ۱۵ حوت ۱۳۹۶

mandegar-3نشر ویدیویی غیرعادی از ابراهیم عابد، کمدین مشهور کشور در شبکه‌ اجتماعی فیسبوک، واکنش‌های گوناگون کاربران این شبکه را در پی داشت.
بیشتر کاربران فیسبوک در واکنش به نشر این ویدیو از عابد اعلام حمایت کرده و نشر چنین ویدیویی را تجاوز به حریم خصوصی افراد خوانده‌اند. بنابراین، خواست آن‌ها از نهادهای مسؤول این است که عاملان این قضیه را مورد پیگرد قرار بدهند.
فرهاد دریا، آوازخوان مشهور کشور در صفحه‌ فیسبوکش نوشته که نگاه حیران ابراهیم عابد، خاموشی کودکانه‌ی او در برابر چشمان بی‌حیای دوربین، رنگ پریده‌ و شکسته‌ی این مرد، تسبیحی که در لای انگشتان لرزانش اوج عجز و درماندگی او را دعا می‌کرد، نه‌تنها دل او بلکه دل میلیون‌ها تن را شکست.
از سوی دیگر دفتر حمایت‌کننده‌ی رسانه‌های آزاد افغانستان یا «نی»، با نشر خبرنامه‌یی، ضمن غیرانسانی و سرکوب‌گرانه خواندن نشر این ویدیو، خواهان مورد پیگرد قرار گرفتن عاملان آن شده است.
در همین حال، نصرت‌الله رحیمی، معاون سخنگوی وزارت داخله‌ افغانستان می‌گوید که موضوع آقای عابد به‌گونه‌ی جدی بررسی می‌شود.
ابراهیم عابد یکی از کمدین‌های نام‌آشنای برنامه‌ی طنزی و انتقادی یکی از رسانه‌های خصوصی کشور است که در کنار نقد و بازتاب نارسایی‌های اجتماعی، باعث می‌شود که بر لب هزارها شهروند زخم‌خورده‌ی این کشور لبخند جوانه بزند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.