مردم غور از برنامۀ وفاق ملی حمایت کردند

گزارشگر:چهارشنبه 7 سنبله 1397 - ۰۶ سنبله ۱۳۹۷

ماندگار – ولایت غور/
مردم ولایت غور به پیشواز هفتۀ شهید، طی یک محفل در مرکز ولایت از برنامۀ وفاق ملی حمایت کردند.
صدها تن از باشنده‌های ولایت غور روز دوشنبه (۵ سنبله ) طی یک نشستی که به پیشواز از هفته شهید در سالون کنفرانس‎های مقام ولایت در شهر فیروزکوه برگزار شده بود، از برنامۀ وفاق ملی به‌رهبری احمد ولی مسعود، اعلام حمایت کردند.
mandegar-3در این نشست که با حضور والی، رییس و اعضای شورای ولایتی، مسوولان دولتی و غیردولتی، بزرگان جهادی، علما، رسانه‎ها، خانم‎ها و جوانان برگزار گردیده بود، ضمن اعلام حمایت از برنامۀ وفاق ملی، از جان‌نثاری‌های قهرمان ملی کشور، شهید احمد شاه مسعود و سایر شهدای حماسه‌آفرین کشور یادآور شد و به وحدت و یکپارچه‌گی مردم تاکید گردید.
هم‌چنان، مردم ولایت غور، راه نجات کشور و مردم را از دسیسۀ‌ بیرون‎نی‎ها و بدبختی‎های کنونی و ختم جنگ جاری را کنارگذاشتن تعصبات قومی، لسانی و زبانی دانستند و مردم را به وفاق ملی و هم‌دیگرپذیری دعوت کردند.
در همین حال، غلام‌ناصر خاضع، والی غور وحدت و هم‌دیگرپذیری را در همه ابعاد، به‌خصوص مسایل اجتماعی با اهیمت خوانده و از جان‌نثاری‎های قهرمان ملی کشور و شهدای راه آزادی وطن ستایش نمود.
از سویی هم، فضل الحق احسان، رییس شورای ولایتی، عصمت‌الله ندیم رییس شورای علما، عبدالستار سنجنر فعال مدنی، حمیدالله دانشیار به نماینده‌گی از بازمانده‌گان شهدا هریک بالنوبه روی شخصیت و کار نامه‌های شهید احمدشاه مسعود، وفاق ملی و جهاد برحق مردم افغانستان علیه قشون سرخ به تفصیل صبحت نموده و به وفاق و یکپارچه‌گی مردم تاکید نمودند.
هم‌چنان، احمد محمودی، عضو جریان آجندای ملی و برگزارکننده‌یی این نشست، از پالیسی‎های جریان آجندای ملی که در طول ۱۵سال برای روحیه وحدت ملی و هم‌دیگرپذیری مردم و ارایۀ طرح‌های سازنده به‌خاطر سلامت کشور فعالیت داشته، برای اشتراک کننده‎ها معلومات همه‌جانبه ارایه نموده و از مردم ولایت غور، به‌خاطر حمایت‌شان ازاین برنامه تشکر و قدردانی نمود.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.