همه نشانه‌های یک مرد عاشق و خواستگار! (ویژه بانوان)

- ۰۷ دلو ۱۳۹۱

بخش دوم و پایانی

حرکت‌های دهان قبل از کلام حرف می‌زنند!
قبل از پاسخ به پرسشی که شما از او پرسیده‌اید یا وقتی در حال صحبت است، لب‌هایش را جمع می‌کند و به هم فشار می‌دهد.
رمزگشایی این رفتار: این حرکت نشانه‌یی روشن از این است که طرف مقابل شما تمام حقیقت را به شما نمی‌گوید، در واقع با این حرکت او می‌خواهد به خود زمان بدهد تا پاسخ یا حرفی مناسب پیدا کند. به همین دلیل حرفی که بعد از این حرکت از او می‌شنوید، نمی تواند کاملاً دقیق و درست باشد و حتا ممکن است کاملاً اغراق شده هم باشد. در این حالت احتمالاً او می‌خواهد شخصیت خود را در مقابل شما بزرگ‌تر از آن‌چه هست، نشان دهد و شما را آماده کند تا به درخواست ازدواجش پاسخ مثبت دهید.
به خصوص اگر او در حال صحبت درباره خودش است و می‌خواهد خود را توصیف کند تا شما را تحت تأثیر قرار دهد، به حس‌های زنانهتان اعتماد کنید؛ آن‌ها به شما می‌گویند طرف مقابل در کجاها دروغ می‌گوید، اما اگر این حرکت را زمانی انجام داد که می‌خواست شما را درباره موضوعی بزرگ مثل درخواست ازدواجش قانع کند، حواس‌تان را کاملاً جمع کنید تا مبادا تصمیمی غیرعقلانی بگیرید. البته اشتباه نکنید، این حرکت نشانه حُقه‌بازی طرف مقابل نیست؛ او فقط فکر می‌کند که اگر صادق باشد، شما او را باور نمی‌کنید.
وقتی هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است!
پشت دست‌هایش به سمت شماست، دست‌هایش را جمع کرده و روی میز گذاشته، به طوری که کف دست‌هایش را نمی‌بینید.
رمزگشایی این رفتار: وقتی کف دست به سمت پایین است، به طوری که دیده نشود، نشان‌دهنده آن است که فرد موضوعی را پنهان می‌کند. وقتی خواستگار شما تنها پشت دست‌هایش را به شما نشان می‌دهد، یعنی کمی حالت دفاعی به خود گرفته است و می‌خواهد نشان دهد که شخصیتی قوی دارد و قصد دارد به طور موقت توازن را به رابطه بازگرداند. به همین دلیل بهتر است در این حالت به حرف‌های او بیشتر گوش دهید. مثلاً انتخاب محل صحبت یا غذا یا … را به او بسپارید. وقتی برای نخستین‌بار با خواستگارتان بیرون می‌روید و او مرتب کف دست‌هایش را از شما پنهان می‌کند، به این معناست که می‌خواهد مرزها را کاملاً حفظ کند تا به شناخت کافی از شما برسد. به همین دلیل کاملاً رسمی و همانند قرارهای کاری رفتار می‌کند و تا وقتی که از پاسخ مثبت شما مطمین نشود، همین رفتار رسمی را حفظ می‌کند.
وقتی دست‌هایش را بین موهایش می‌برد
رمزگشایی این رفتار: وقتی مردی چنین رفتاری می‌کند، در واقع می‌خواهد برای فرد مقابل زیباتر به نظر برسد. معمولاً زن‌ها برای این‌که زیباتر به نظر برسند، راه‌های زیادی دارند ولی مردها نه، تنها راه آن‌ها برای زیباتر به نظر رسیدن، موهای‌شان است. چون موها بیشتر از همه در چهره به چشم می‌آیند و به راحتی می‌توانند حالت بگیرند. اگر در مرحله آشنایی برای ازدواج هستید و برای نخستین‌بار است که با خواستگارتان بیرون می‌روید، اگر خیلی به موهایش نرسیده و کاملاً مدلی معمولی دارد و کلاهی بر سر گذاشته است، یعنی می‌خواهد خود را باهوش و زیرک نشان دهد. البته اگر هم با نامزد یا شوهرتان بیرون رفته‌اید و او برای قرار با شما حسابی موهایش را مرتب کرده است، به او بفهمانید که از مدل موهایش لذت می‌برید، چون این کار در رابطه شما تأثیر بسیاری دارد.
ببینید کجا می‌ایستد؟
اگر بیشتر اوقات سعی می‌کند به نوعی کنار شما بایستد.
رمزگشایی این رفتار: بسیار پیش می‌آید که در دانشگاه یا سر کار، دانشجویان یا همکاران به‌خاطر موضوعی دورِهم جمع می‌شوند. اگر در این مواقع همیشه یکی از هم‌صنفی‌ها یا همکاران‌تان سعی می‌کند خود را به شما نزدیک کند و در کنار شما بایستد، این می‌تواند نشان‌دهنده توجه او به شما باشد. مردها قدرت خارق‌العاده‌یی برای رصد کردن رفتارهای زن مورد علاقهشان دارند، به خصوص اگر مردی هنوز از احساسش نسبت به زنی مطمین نباشد، سعی می‌کند همه‌جا او را تحت نظر بگیرد و رفتارهای او را کنترل کند بدون این‌که کسی متوجه شود. ولی اگر کاملاً از احساسش مطمین باشد، هر طور شده خود را سر راهِ زن قرار می‌دهد و حتا سعی می‌کند جلب توجه کند و با نگاهش موضوع را به او نشان دهد.
گرفته شده از:    www.persianpersia.com

 

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.