راه‌هایـی برای افزایش تعداد خواستگارهای‌تان

- ۰۸ سرطان ۱۳۹۸

بخش نخست/

mandegarاین روزها انتخاب یک همسر مناسب، برای بسیاری از جوانان یک دغدغۀ اساسی است. به‌خصوص برای دخترخانم‌ها که شاید قدرت انتخابِ کمتری داشته باشند و باید در انتظار آمدنِ یک خواستگار خوب بنشینند. البته این به آن معنی نیست که دخترخانم‌ها هیچ نقشی در این‌باره ندارند؛ بلکه آن‌ها با پیشه کردنِ برخی منش‌ها و دوری کردن از بعضی رفتارها و کردارها می‌توانند خواستگارانِ بیشتری داشته باشند. این مقاله می‌خواهد دربارۀ همین رفتارها و کردارها صحبت کنـد. البته باید به دخترخانم‌ها این مسأله را یادآوری کرد که نباید اجازه دهند نگرانی از این مسأله تمام زنده‌گی و آیندۀشان را مختل سازد.
باید بین یک دخترخانمِ مجرد با مشکلاتِ روحی و خلقی و یک دخترخانم مجرد با روح و روان سالم، حتماً دومی را انتخاب کنند؛ زیرا در این صورت است که می‌توانند دیر یا زود ازدواج مناسبی داشته باشند. فراموش نکنید کم نیستند افرادی که اگرچه کمی دیرتر ازدواج کرده‌اند ولی ازدواجِ موفقی داشته‌اند.
در این مطلب به بررسی رفتارهایی پرداخته می‌شود که انجامِ آن‌ها برای افزایشِ تعداد خواستگاران لازم است:

به دنبال فرد ایده‌آل نباشید
بیشتر افراد وقتِ زیادی را صرف می‌کنند تا بتوانند «فرد ایده‌آل» خود را پیدا کنند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، توصیه می‌کنیم با چشمانی باز پیش روی‌تان را نگاه کنید. البته منظورِ ما این نیست که به اولین خواستگارتان پاسخ مثبت بدهید. ولی کمال‌گرایی هم ممنوع!

باوقار باشید
بیشتر مردان به دنبال زنی خاص می‌گردند که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهلِ شکوه و شکایت نیست یا با نق‌نق کردن روزش را خراب نمی‌کند. یعنی مردها یک زنِ منطقی و با حساب‌وکتاب می‌خواهند که آن‌ها را در سراسر زنده‌گی‌شان حمایت کند و در موقعیت‌های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند. پس با دوری کردن از برخی رفتارهای سبک، شخصیتی متین و باوقار داشته باشید.

زیبایی همه چیز نیست
شاید برخی از دخترخانم‌ها به اشتباه فکر کنند «زیبایی و وضعیت ظاهری»ِ آنان همۀ آن چیزی است که پسران در انتخاب همسر آیندۀ خود ملاک و معیار قرار می‌دهند. از این‌رو با پناه بردن به لوازم آرایشی یا حتا عمل‌های جراحی سعی دارند برای زیباتر شدن تغییری در ظاهرِ خود ایجاد کنند. اما بد نیست بدانید که اولاً معیارهای زیبایی نسبی است و از فردی به فرد دیگر متفاوت است، همچنین پسرانی که به پخته‌گی رسیده باشند، بیشتر از آن که در زیبایی چهره متوقف شوند، به ظرافت‌ها و زیبایی‌های رفتاری شما توجه می‌کنند. از سوی دیگر، برخی از دخترخانم‌ها نیز فقط و فقط منتظر خواستگاری خوش‌تیپ هستند. اگر جزو این دسته از دخترخانم‌ها هستید، بهتر است که خیلی در قیدوبند قیافه نباشید چون قیافۀ خوب الزاماً به معنی داشتن شخصیت خوب نیست.
منبع:
www.persianpersia.com/lifestyle

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.